Welcome to my blog..

Feel free to read/copy anything and please put the reference link to original source.
Share your blog link at the bottom of this page.

my sharing server : http://172.25.169.224/
How to download : http://rionix88.blogspot.com/2011/04/rionix-sharing.html
Other Sharing site : http://rionix88.blogspot.com/2011/01/ump-sharing-links-2.html

buat duit : http://rionix88.blogspot.com/2011/01/buat-ump-sharing-buat-duit.html

How to build server : http://rionix88.blogspot.com/2011/01/kaedah-membuat-ump-sharing-server.html

02 April 2009

Interview Question

1. Tell me about yourself:
I penah study at ump.. but i slalu fail.. atau hampir fail..
Seorang yang poyo tapi berkarisma.. periang, penyayang..

2. Why did you leave your last job?
Saya x leave.. saya kena buang sebenarnya.. best wo.. dapat 3 bulan gaji..

3. What experience do you have in this field?
Saya penah pegi site visit masa kt ump.. penah pegi servey kem..

4. Do you consider yourself successful?
Sebab saya buat bisnes printing.. kaya woo..

5. What do co-workers say about you?
xde.. diorang sumer bisu..

6. What do you know about this organization?
Ni organisasi aper ek? Saya ni mtk kije nak jadi library kan?

7. What have you done to improve your knowledge in the last year?
Hoo hoo.. saya ni bakal library tau.. mesti la saya baca buku banyak2..

8. Are you applying for other jobs?
Penah.. tukang sapu sampah, penah mtk kije jadi spital, jadi jambatan, jadi balai polis, tapi x dapat. Sebab tu la saya apply nak jadi library.

9. Why do you want to work for this organization?
Sebab saya nak jadi library la! Hish.

10. Do you know anyone who works for us?
Entahla.. kalau saya tau bole la rasuah dia

11. What kind of salary do you need?
Nak duit banyak2. Buku banyak2. Awek banyak2. Library banyak2.

12. Are you a team player?
Nak play hapenye.. saya nak kije siyes ni.. no play2.

13. How long would you expect to work for us if hired?
Selagi saya belum kne buang kije.

14. Have you ever had to fire anyone? How did you feel about that?
Saya bukan ultraman.. x pandai nak fire2 orang ni..

15. What is your philosophy towards work?
Kije jadi library sampai jadi library negara yang berjaya

16. If you had enough money to retire right now, would you?
xnak.. nak jadi library sampai tua2

17. Have you ever been asked to leave a position?
Penah.. bkn kne tanya kne buang trus.

18. Explain how you would be an asset to this organization
Saya ada byk buku.. haa.. komik pun banyak..

19. Why should we hire you?
Sebab.. entah.

20. Tell me about a suggestion you have made
Saya nak cadangkan kita beli komik banyak2 penuhkan library ni.

22. What is your greatest strength?
Saya x kuat dan saya x besar, bila bekerjasama semua jadi mudah.. Ape yg penting? Kerjasama!!

23. Tell me about your dream job.
xkan la sampai nak mimpi2 ni.. amboii..

27. What is more important to you: the money or the work?
Duit. xde dwet xnk kije.

29. Tell me about a problem you had with a supervisor
Dia penah marah saya sebab datang lambat. Lalu saya pun tendang dia kuar tingkap lepas saya ikat kaki dan tangan dia. Pastu saya pun amik jawatan dia.

36. Would you be willing to relocate if required?
Haa.. ok fine.

40. Do you have any blind spots?
Saya nampak.. x buta la..

50. Do you have any questions for me?
Saya nak mintak gaji sepuluh kali ganda dari awak boleh?

rionix ~ kalau ak pi interview adakah aku akan jawab camni? hmm..

No comments:

Post a Comment

Blog Exchange