Welcome to my blog..

Feel free to read/copy anything and please put the reference link to original source.
Share your blog link at the bottom of this page.

my sharing server : http://172.25.169.224/
How to download : http://rionix88.blogspot.com/2011/04/rionix-sharing.html
Other Sharing site : http://rionix88.blogspot.com/2011/01/ump-sharing-links-2.html

buat duit : http://rionix88.blogspot.com/2011/01/buat-ump-sharing-buat-duit.html

How to build server : http://rionix88.blogspot.com/2011/01/kaedah-membuat-ump-sharing-server.html

23 August 2009

Aku seksi mengucapkan Salam Ramadhan

"Seksi ar ko nix.."
"Makhluk tuhan paling seksi"
Adalah antara beberapa ucapan yang seringkali aku dengar. Huh.. Ak da taw ak seksi.. Korang xcakap pun ak sedar hakikat tu.. (Mengangkat2 kening dengan gaya cool.)



"Nede aku seksi woi!"

Akhirnya semua berbalik ke definisi seksi. Ape kejadah menatang seksi tu? Banyak tul definisi seksi. Sampai tak tawu nk guna yang mana. Dem tul.

Definisi seksi bagi aku ialah "xtutup aurat dengan sempurna"
Bagus tul aku nyer definisi. Macam budak baik2 kan?
Misalnya org men bola pki suar x tutup lu-tuuuuuuuttt...
Ataupun pompuan yang ske pakai baju ketat2. Dan macam2 lagi jenis manusia.
"Seksi babi la shial.." Aku cakap dalam ati. (Ini bukan kutuk, tapi kata2 memuji)


Semoga dengan keseksian korang, korang dapat banyak pahala. Nanti kat mizan nanti tyme nak timbang amalan..
"Pahala semayang sekilo.. Pahala pakai seksi2 lapan kilo.."
Ade ke camtu? Sendri mau ingat ar brader n sistah..

Akhir sekali, Salam Ramadhan untuk semua umat islam. Silalah pakai x tutup aurat banyak2 sebab Allah kan maha penyayang..

5 comments:

  1. haha....silela pkai x 2tp aurat?
    apekah? ea..salam ramadhan nix

    ReplyDelete
  2. itu kiasan.. atau lebih spesifik perli..
    atau "sila la x tutup aurat kalau x takut allah"

    ReplyDelete
  3. yea..understand it well.
    :)

    ReplyDelete
  4. dia timbang pkai dacing kilo ekkk....

    ReplyDelete

Blog Exchange